Шановні партнери!

Запрошуємо Вас відвідати Семінар «Рішення для створення електронних документів» від компанії ТОВ «Юртех». На семінарі Вам розкажуть про підписання документів в електронному вигляді за допомогою ЕЦП в середовищі MICROSOFT OFFICE, про функції, які були реалізовані в рішенні «Арт-Офіс» та застосування даного рішення в компаніях різних сфер діяльності. Експерти нададуть відповіді на Ваші питання та продемонструють роботу рішення на практиці.

Участь в семінарі -  БЕЗКОШТОВНА!

Кількість місць – ОБМЕЖЕНА!

На семінарі Ви дізнаєтесь ЯК:

  • Вигідно перейти від паперового документа до електронного.
  • Легко та швидко автоматизувати процес створення електронних документів (ЕД).
  • За один клік створити 100 ЕД, не покидаючи звичне середовище Microsoft Office.
  • Створити сотні ЕД за лічені хвилини.

В програмі семінару:

  • Перехід на безпаперовий  документообіг за допомогою рішення «Арт-Офіс» без використання великих СЕД.
  • Практичні приклади використання можливостей програми «Арт-Офіс» в повсякденній роботі.
  • Інтеграція із зовнішніми прикладними системами (на прикладі 1С).
  • Консультації з технічними експертами щодо реалізації рішення та інтеграції в існуючі в Вашій компанії системи.
  • Приклади компаній, де впроваджено рішення «Арт-Офіс».
  • Учасники семінару, що мають електронні цифрові ключі АЦСК «MASTERKEY», «ІВК», ІДД Міндоходів, зможуть отримати ліцензію на використання комп’ютерної програми «Арт-Офіс» строком на 1 місяць безкоштовно (детальніше про умови отримання ліцензії – на семінарі).

Інформація для участі:

Дата               18 грудня 2014 г. и 25 грудня 2014 г.

Час                  16:00 — 17:00

Місце               м. Київ, Сурикова 3А, Учбовий центр AM-SOFT, 4 поверх (найближча станція метро «Вокзальна»)

Реєстрація        https://www.masterkey.ua/eq/request/create/50819?serviceId=502

Будемо раді бачити Вас та Ваших колег на семінарі!

Детальна інформація про комп’ютерну програму «Арт-Офіс» доступна на офіційному сайті art-office.com.ua.

По питанням, пов’язаним з участю в семінарі, Ви можете:

подзвонити за телефоном        +380675013098

звернутися по e-mail               sales@art-office.com.ua

Звіт про участь у конференції «VI European Congress of Methodology»

лго_для новост

23-25 Липня, 2014

Університет Утрехта

Факультет Соціальних та бихевиористских наук

Утрехт
Королівство Нідерланди

www.eam2014.fss.uu.nl

23 липня 2014 в місті Утрехт стартував VI Європейський Конгрес з Методології. У Конгресі взяла участь велика кількість європейських учених, що займаються соціологічної проблематикою і статистикою. Актуальними темами Конгресу стали: соціальне моделювання і побудова багатовимірних моделей, оптимізація процесу опитування респондентів (від методології побудови опитувальника до проблем репрезентативності вибірки), веб-опитування, статистичний аналіз даних.

Урочисте відкриття Конгресу було надано меру міста Утрехт — Jan Hendrikus Cornelis. Церемонія проходила в головній будівлі Університету, який заснований в 1462 році і розташований в самому центрі старого міста поруч з церквою Dom.

Представники наших компаній виступили з доповіддю на тему «Особливості опитувального інструментарію для соціологічного мережевого аналізу із застосуванням «хмарних» технологій. У рамках поставленого завдання, з одного боку — полегшити схему створення опитування, з іншого — спростити механізм проходження опитування, нами було реалізовано відповідне програмне забезпечення (www.socius.imsa.ua). Програма призначена для збору первинних даних шляхом проведення соціометричного опитування, їх подальшого структурно-функціонального аналізу методом мережевого аналізу та візуалізації результатів дослідження. Був розроблений та валідизований опитувальник. Використання «хмарних» технологій дозволило нам:

  • значно розширити можливості опитування;
  • спростити проходження опитування для респондента;
  • ввести можливість отримання «спонтанних» відповідей від респондентів;
  • збирати параданні в ході дослідження і коригувати хід дослідження за необхідності;
  • забезпечити доступність опитувальника в будь-якому місці і в будь-який час;
  • враховувати можливість непередбаченого переривання сесії проходження опитування тощо.

З тезами виступу можна ознайомитися за посиланням (http://www.eventure-online.com/eventure/publicAbstractView.do?id=240735&congressId=7746).

в тексте_новость

Тема доповіді викликала широкий інтерес серед учасників Конгресу, багато з яких зацікавлені у подальшій співпраці. Особливо продуктивною стала зустріч з колегами зі Стенфордського Університету і Університету Утрехта Доктором Т. Старком і Джоном Кросніком. Тема їх доповіді «Новий інструмент для побудови его-мереж в веб-опитувальниках» багато в чому перетинається з нашою темою. Ми сподіваємося на подальшу плідну спільну роботу для створення найбільш оптимальної технології збору, візуалізації та аналізу соціальних мереж.

для новости
здание_новость
новост_саша

Отримай ліцензію Арт-офіс за півціни

09.03.Расширение Microsoft Office для работы с-электронными документами_large

Шановні клієнти та гості сайту!

Ми піклуємося про наших клієнтів, тому пропонуємо продукти та ціни, які будуть вигідними для наших клієнтів. Всім клієнтам АЦСК «MASTERKEY», користувачам/які були користувачами програми Арт-звіт/Арт-звіт Плюс та Центру сертифікації ключів  Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів з 3 червня 2014 року та до кінця року надається знижка -50% на придбання ліцензії на «Розширення Microsoft Office для роботи з електронними документами».

Будемо раді бачити Вас серед своїх клієнтів!

Рай керівника

Кожного дня керівники великих підприємств та корпорацій все частіше зіштовхуються з проблемою недостатньої автоматизації бізнесу  або з її відсутністю. Зазначена проблема призводить до зниження ефективності бізнесу, зайвих витрат, плинності кадрів, надання послуг із запізненням, що у сукупності зменшує прибуток.

Ринок інформаційних послуг пропонує безліч систем, для автоматизації окремих процесів бізнесу, проте ці системи практично не інтегровані між собою, що призводить до дублювання функцій та інформації, неможливості оперативної роботи з консолідованою інформацією, її аналіз.

Проте ми знаємо як вирішити дану проблему! Наша компанія пропонує автоматизацію бізнес-процесів «під ключ». Ми пропонуємо готові рішення, які інтегруються між собою та утворюють єдиний інформаційний простір.

Ознайомтесь с нашою пропозицією у розділі Наша місія – Рай керівника. Будемо раді домогти Вам зробити Ваш бізнес ефективнішим.

Стартувала програма підтримки інформатизації

Зважаючи на складну політичну та економічну ситуацію, відсутність фінансування державних програм, зокрема програми інформатизації України, та розуміючи гостру потребу в розвитку, насамперед, державних інформаційних сервісів та систем, розвитку електронного урядування, група компаній «Am-soft» започаткувала програму підтримки інформатизації держави (далі – програма), що полягає у наданні прав на використання програмного забезпечення органам виконавчої влади.

Зазначена програма дозволить продовжити та прискорити процес побудови електронного урядування та суспільства, не марнувати час, не витрачати мільйони гривень на замовлення програмного забезпечення та закупівлю ліцензій та, в першу чергу, забезпечить результат, шляхом переходу від процесу численних обговорень в ході проведення круглих столів, роботи профільних комітетів та технічних рад до процесу безпосереднього впровадження елементів інформатизації, оскільки йдеться виключно про готові програмні рішення та компоненти.

Ключові елементи програми підтримки інформатизації держави:

  • З 01 квітня 2014 року вартість прав на використання комп’ютерних програм становить 1 гривню.
  • Зазначена програма поширюється виключно на Міністерства, відомства та інші центральні та місцеві органи виконавчої влади.
  • Программа розповсюджується на комп’ютерні програми, зазначені у розділі «Портфоліо».

Ми готові надати будь-яку додаткову інформацію, провести презентацію та демонстрацію обраної Вами комп’ютерної програми, відповісти на питання та обговорити співпрацю.

Контакти:

Тел.: +380 44 520-27-10

Моб.: +380 67 234-02-12

E-mail: e-gov@am-soft.ua

ІТ-навчання — це формування майбутнього ІТ-України

Якщо Вас вабить ІТ-світ і Ви хочете взяти участь в історії розвитку інноваційних технологій, тоді Вам до нас!

Наша компанія відкрила напрям ІТ-навчання! Наші тренери — це професіонали своєї справи, готові ділитися досвідом і знаннями!

Чому AM-Soft? Тому що у нас:

  • 14 років досвіду роботи з ключовими гравцями українського ІТ-ринку.
  • національна кузня ІТ-кадрів!

Ми ділимося ЖИВИМИ знаннями — Ми ТРЕНУЄМО!

Якщо Вам стало цікаво — відвідайте наш розділ ІТ-навчання!

Не зволікайте!

Шановні колеги, друзі, діючі аналітики/ тестувальники/ технічні письменники і ті, хто хоче ними стати!

Ми з радістю повідомляємо Вам, що у нас відкривається набір на повний курс з тестування, з написання технічної документації та з ІТ-аналітики! Вас чекають приємні сюрпризи, представлені акціями і вигідними ціновими пропозиціями.

З інформацією по даним курсам Ви можете ознайомитися в розділі «Технічна документація — Розклад», в розділі «Аналітика — Розклад» та в розділі «Тестування — Розклад».

Будемо раді бачити Вас!

Вітаємо випускників

Шановні колеги, друзі!

Хочемо привітати наших випускників, які пройшли наш комплексний курс по напрямку «Системний та бізнес-аналіз»! Ми бажаємо їм удачі та успіхів у всіх починаннях.

Будемо раді бачити на інших наших курсах.

Пропонуємо ознайомитися з фотографіями в фотоальбомі

Також, запрошуємо всіх бажаючих отримати знання від практиків-професіоналів подавати заявки на участь у тренінгах за адресою it-edu@am-soft.ua

DSC_0167