Електронна черга

08.02.Электронная очередь_large

Система призначена для:

  • надання послуги попереднього запису на відвідування організації;
  • оптимізації розподілу роботи персоналу та регулювання потоку відвідувачів;
  • підвищення якості обслуговування клієнтів.

Основні функціональні можливості:

  • запис з будь-якого пристрою (стаціонарного/ мобільного), підключеного до мережі інтернет, в режимі 24/7;
  • запис на відвідування співробітником організації за відсутності у відвідувача доступу до мережі інтернет;
  • розрахунок і відображення вільних дати і часу для візиту по кожній послузі;
  • розрахунок оптимального для клієнта часу візиту згідно його побажань;
  • інформування відвідувачів і співробітників про необхідні їм події;
  • налаштування системи за індивідуальними потребами будь-якої організації:
    • можливість поступового впровадження системи в організацію;
    • налаштування графіків роботи як всієї організації, так і кожного окремого працівника;
    • структурування послуг, які надаються організацією;
    • гнучке зазначення часу надання кожної послуги;
    • створення комплексних послуг;
  • зручне графічне представлення черги для кожного з працівників.

Демонстрація рішення