Розширення пакету Microsoft Office для роботи з електронними документами
Система призначена для:
- скорочення робочого часу на створення і погодження документів;
- зменшення витрат на канцелярське приладдя: папір, витратні матеріали для копіювальних машин і принтерів;
- зменшення часу і грошових витрат на доставку документів, особливо в компаніях з територіально віддаленими підрозділами або холдинговими структурами;
- збереження цілісності електронних документів, яка досягається використанням надійних засобів електронного цифрового підпису (ЕЦП);
- підтвердження авторства електронного документа за сертифікатом власника;
- реєстрації часу створення електронного документа;
- можливості використання ЕЦП різних акредитованих центрів сертифікації ключів;
- дотримання вимог нормативної бази (Закон України «Про електронний цифровий підпис», інші відповідні державні нормативно-правові акти).
Основні функціональні можливості:
- створення електронних документів шляхом нанесення ЕЦП з додаванням посиленого сертифіката відкритого ключа;
- перевірка ЕЦП, раніше нанесеного на електронний документ;
- зберігання ЕЦП всередині електронного документа;
- початок переходу на обмін електронними документами замість паперових;
- використання власних шаблонів електронних документів;
- підпис юридично значимих електронних документів, що використовуються у господарській діяльності: договорів, угод, актів, рахунків-фактур, оферт, заяв приєднання і т.д.