Система електронної взаємодії електронних документообігів

09.02.Система внешнего электронного документооборота_large

Система призначена для:

  • організації автоматизованої взаємодії підприємств-учасників зовнішнього електронного документообігу;
  • створення єдиного інформаційного простору для забезпечення в режимі 24/7/365 обміну електронними документами та інформацією між учасниками зовнішнього електронного документообігу, враховуючи і тих учасників, у яких відсутня Система електронного документообігу (СЕД).

Основні функціональні можливості:

  • організація юридично значущого зовнішнього документообігу між органами державної влади, підприємствами, організаціями та іншими системами;
  • збір і консолідація різних аналітичних зрізів з обробки документів у сторонній організації;
  • застосування надійних засобів електронного цифрового підпису (ЕЦП): авторизація за допомогою ЕЦП, накладання й перевірка ЕЦП на документах;
  • забезпечення безпеки інформації за допомогою:

Мобільний додаток для Системи електронної взаємодії електронних документообігів (СЕВ ЕД) — «Брелок»

Система призначена для:

  • надання доступу до звітної інформації СЕВ ЕД з мобільного пристрою.

Основні функціональні можливості:

  • авторизація та аутентифікація користувача;
  • підтримка робочого графіка користувача (відповідно з робочим графіком держслужбовця);
  • оновлення звітної інформації - 1 раз в годину;
  • сповіщення про наближення граничних дат виконання (за замовчуванням, за 5 днів).

Демонстрація рішення