Технології

Консалтинг_Usability_UI-UX_large

Ми виконуємо наступні види експертної оцінки:

1. Базовий аудит.

Швидкий, але ретельний аудит найкритичніших компонентів, що впливають на юзабіліті:
  • аналіз основних потоків даних;
  • аналіз інформаційної архітектури;
  • аналіз використовуваної термінології;
  • аналіз доступності інформації (accessibility) і відповідності стандартам.

2. Комплексний аудит.

Повний аудит всіх компонентів, що впливають на юзабіліті.

3. Індивідуальні консультації.

Розробка індивідуального плану аудиту, з урахуванням конкретних потреб бізнесу замовника.

 

Ми виконуємо наступні види юзабіліті-тестування:

1. Якісне тестування.

Вивчає поведінку користувача, з’ясовує, що працює, а що не працює в дизайні продукту . Мета такого дослідження — дати рекомендації про те, як зробити програмний продукт більш зручним для користувача.

2. Кількісне тестування.

Містить багато статистично важливих даних. З їх допомогою можна, наприклад, порівняти кілька версій одного і того ж програмного продукту. Таке дослідження досить дороге, тому його має сенс застосовувати в тих випадках, коли необхідно з’ясувати, наскільки саме ваш продукт краще або гірше конкурента.

3. Порівняльне тестування.

Один з найбільш цінних методів. Він застосовується, коли необхідно порівняти ваш програмний продукт з кількома найбільш важливими його конкурентами. Таке дослідження має сенс у тих випадках, коли ви випускаєте свою версію програмного продукту і при цьому хочете уникнути чужих помилок.

4. Крос-культурне тестування.

Таке дослідження має сенс у двох випадках: коли ваш програмний продукт орієнтований на закордонного користувача або коли ви адаптуєте зарубіжний продукт для вітчизняного ринку.