Консалтинг в області Usability, UI-UX дизайну
Графічний інтерфейс користувача — це важлива частина сучасного програмного забезпечення, за допомогою якого користувач взаємодіє з програмним продуктом. В даний час якість графічного інтерфейсу користувача в істотній мірі визначає конкурентоспроможність додатку і є важливим параметром для оцінки програмного продукту в цілому. Ключовою характеристикою якості графічного інтерфейсу користувача є те, наскільки він є простим для сприйняття і зручним для використання. Ці характеристики програмного продукту вивчає розділ мікроергономікі — юзабіліті.
Роботи з консалтингу в області юзабіліті включають в себе наступні компоненти:
- юзабіліті-аудит (експертна оцінка);
- юзабіліті-тестування.
Що дадуть роботи з консалтингу в області юзабіліті:
- інформацію про ключові недоліки інтерфейсу користувача і рекомендації щодо їх усунення;
- кількісну оцінку ключових характеристик графічного інтерфейсу користувача (ефективність, дохідливість, запам’ятовуваність, здатність до навчання, кількість і серйозність помилок, задоволеність користувачів від роботи з продуктом);
- підвищення якості програмного продукту в цілому;
- поліпшення конкурентоспроможності програмного продукту.
Роботи з проектування графічного інтерфейсу користувача включають в себе наступні види робіт:
- юзабіліті-аналіз (відповідність цілям і потребам користувача);
- побудова інформаційної архітектури (IA);
- проектування логіки поведінки (IxD);
- розробка візуального дизайну (UID).
Що дадуть роботи з проектування графічного інтерфейсу користувача:
- виявлення проблем, пов’язаних зі зручністю використання, на ранніх етапах проектування та розробки програмного продукту;
- можливість уникнути додаткових витрат, пов’язаних з розробкою завідомо невдалих рішень та їх подальшою переробкою;
- підвищення якості програмного продукту в цілому;
- поліпшення конкурентоспроможності програмного продукту.