Бізнес-аналітик

Основні обов’язки:

  • вивчення та аналіз предметної області, збір, документування та узгодження проектної документації;
  • участь у переговорах з компаніями-замовниками, зацікавленими особами, кінцевими користувачами з питань аналізу предметної області;
  • аналіз, моделювання та опис бізнес-процесів на основі сучасних нотацій моделювання;
  • написання функціональних та не функціональних вимог до програмного продукту, в тому числі високо деталізованих функціональних вимог (функціональні специфікації);
  • підтримка та управління вимогами до програмного продукту;
  • надання консультацій по проекту.

Основні вимоги:

  • досвід роботи на посаді аналітика (або аналогічній) від 2-х років;
  • розуміння процедури створення та управління вимогами;
  • розуміння основних принципів побудови інформаційних систем, процесів та етапів;
  • досвід взаємодії з Замовником/Клієнтом, досвід проведення інтерв’ю, переговорів, ведення ділової переписки;
  • досвід моделювання та опису бізнес-процесів;
  • досвід написання проектної документації: «Бачення», «ТЗ», «Вимоги до ПП», «Специфікації варіантів використання/Функціональні специфікації», «Модель бізнес-процесів»;
  • бажані знання сучасних методологій розробки (RUP, MSF), а також набір моделей CMMI вдосконалення процесів в організаціях;
  • хороші знання UML та одного з інструментів: Enterprise Architect, Rational Rose, MS Visio;
  • знання та досвід застосування нотацій: UML, IDEFx, DFD, BPMN;
  • вільне володіння усною та письмовою українською мовою;
  • розвинене логічне мислення та навички спілкування;
  • професійна робота з пакетом Microsoft Office.

Наших співробітників ми зебезпечуємо:

  • стабільною заробітною платою;
  • складним та цікавими проектами, які дозволяють постійно підвищувати рівень свого професіоналізму;
  • творчою роботою;
  • перспективами як кар’єрного, так і професійного росту;
  • бібіліоткеою книг;
  • медичним страхуванням.